Påsk 2010

Påsken firades hemma på ön med mycket mat och godis - tror jag seriöst ätit mer nu än i julas! Syster yster var på besök på fredagen med ungarna varav det busades massor! Bland annat med äckliga leksaker som innehöll blodiga maskar och råttor och slemmiga ödlor och allt vad det var. Lilla fröken har lärt sig att man minsan kan skrämmas med läskiga prylar vilket var i stort sett vad hon sprang runt och gjorde hela tiden. På lördagen for jag och Petra en sväng på Birsta där det inskaffades en extern hårddisk (eftersom att jag börjar bli nojig om att mina bilder ska försvinna) och filmen Brüno. På kvällen gjorde vi en sallad som räckte till 15 personer och tre glasslådor. Blev även brödbak (med lyckade bullar denna gången jämfört när jag försökte själv i Ume) och en liten fotorunda. Skönt att vara hemma och ladda en stund innan kursen drar igång på allvar.



fytjdtyjdtyj


Kommentarer
Postat av: Freja

Ooh snygga bilder :P Tycker extra mycket om den där Lilla fröken och Herr skrämmas, och Den där snyggingen med katten! ;D

2010-04-13 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0