Plugg-ugg-blä

Sitter och försöker skriva på de individuella uppgifterna. Usch så segt det går! Har faktiskt suttit i helgen och skrivit och läst och tragglat så kanske gjorde slut på all min motivation då och har tatt helg nu istället, vilket vore mindre bra eftersom att jag vill vara klar tills på torsdag och det blir jag inte i den här takten. Men det finns så mycket annat att kika på istället; TV, bloggar, aftonbladet, fåglar, suddgummin... Till och med städa ligger högre upp på motivationslistan just nu. Det har faktiskt varit en väldigt intressant kurs däremot, har lärt mig mycket matnyttigt, och hoppas på att nästa blir ungefär i samma stil.

Till lite roligare saker! Nu har jag beställt  - tack för hjälpen Claes! - reflexskärmar. Så nu efter Valborghelgen ska jag och Ch ut och plåta! Det ska bli sjukt roligt! Får bara ta och hoppas på att snön smälter lite till tills dess och att solen vill öka temperaturen några grader till så att stackarn inte fryser fossingarna av sig i klänning :)
I övrigt är jag väldigt kluven ifall jag ska fara hem över Valborg eller stanna kvar i Umeå. I vilket fall som helst kommer jag ner till lördag för att fira att pappa fyller år, och lilla Astrid blir stora Astrid på söndag när hon fyller 1 år.

Nä! Lite ska jag lyckas skriva innan jag får äta middag i alla fall!


Reflexskärmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0