Veckan

Nu har verkligen våren börjat komma (med undantag för tok-snön som kom i morse, sa hej och smälte bort). Dagarna är varmare och ljusare, och i tisdags promenerade jag och Björn ner på stan och köpte årets första mjukglassar som avnjöts i solen på Apberget. Gott!
Sedan mack-järnet funnit sin väg upp hit har det blivit många, många varma mackor.Tror snart att jag kommer förvandlas till en varm macka själv, i alla fall John, han äter det till både frukost, lunch och middag.
Blev lite The Mentalist-maraton i onsdags samt spelkväll hos Maria & Jakob, där jag och Micke ägde alla i M.I.G! Poker-biten ska vi däremot inte prata högt om, men jag kom vidare i ett par rundor i alla fall!
Igår kväll blev det tjejmiddag med ugnsbakad potatis och smögen-, kräft- och skagen-röror, hade en riktigt trevlig kväll! Roligt att göra något bara tjejerna för ovanlighetens skull :)
Idag har jag varit och kikat på en potentiell lägenhet, sedan kom syster yster på besök med busfröna och vi var iväg och fikade på café. Arvid fick en grodbakelse som var mycket populär och lilla fröken Astrid fick smaka lite krämbulle och wienerbröd  - satt inte fel det heller!


Kommentarer
Postat av: Edvin

Ååå, mjukglass!! Mums!

2010-04-19 @ 19:14:58
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0