Bergsjö

Här jobbar jag. Eller ja, nästan. I en butik i byn Bergsjö. Håller just nu på att kämpa för fulla muggar med en hemsida åt min mor, försöker gräva fram alla kunskaper från i vintras vilket faktiskt går både bra och dåligt. Jag är mäkta imponerad av mig själv vad jag kan göra, däremot är det väl en par femton småfel jag måste lista ut innan den går att publicera...
Imorgon ska jag stå i vår nyöppnade affär i Kvissleby istället. Det är andra dagen vi har öppet, så det är spännande! Lite pirrigt, men det ska nog gå bra ändå. Kom gärna och hälsa på!! Nu ger jag dock upp hemsidan för idag, får sitta på lediga stunder imorgon istället
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Em.

Du fotograferar fortf. bland de mest harmoniska och vackra naturbilder jag vet (: . Blir glad över att du fortf. håller på! En annan tar mest familjefoton nu, haha.

2010-08-15 @ 19:42:46
URL: http://nosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0