Födelsedag nummer tjugotvå

Utsatt tid plingade det på dörren och dessa härliga killar stod där med en tårta åt mig!
Jag blev informerad om att jag faktiskt fyllde 6 år och inte 22.
Robin, Emma och David provsmakade mina apelsinchoklad-knäck. De är jättegoda, men lite svåra att få loss ur formarna. Som tur var finns det olika knep för att äta dem.
Martin visar hur det ser ut när man gör en ordentlig hårdrocks-pose, Edvin försöker visa han med, men lyckas inte riktigt lika bra.

Ikväll har det rullats en massa Mozartkulor så nu har jag kylen full med dem och frysen är sedan tidigare fylld med både snickerskaka och apelsinchokladknäck! Nu ska jag bara lyckas låta bli att äta upp dem innan jul...

Kommentarer
Postat av: Edvin

The beautiful people!

2010-12-20 @ 00:02:40
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0