Gårdagen i telefonbilder

Buss buss buss buss... Bussåkandet som aldrig tar slut, här är vi i Höga Kusten
När vi äntligen kom fram kom syster yster och hämtade mig så blev det en massa bus och gos med härliga syskonbarn! Lite pizza, julgodis och mandariner med faktiskt.
Arvid är väldigt stolt över sitt och sin systers dockhus som har en ljusslinga man kan tända och släcka. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk, det är ett riktigt häftigt hus!
Kojbyggande i full fart
När jag sedan blev hemskjutsad till ön var det först ingen hemma, sedan kom lillasyster och styvfar och meddelade att de hade kört i diket, på med kläder och ut och skotta!
När vi kom in sedan hade lillasyster gjort hemmagjord varm choklad, gott! Blev även ett kärt återseende från katternas håll, det finns ingen filt i världen som slår en katt-filt gjord av två (levande) katter!!



Nu ska jag ut och slåss i julklappshandeln med Petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0