Lucia

Jag och Maria var och kollade på lussefirande på UB idag, mysigt! Nu börjar julstämningen verkligen infinna sig!

Sen blev det lussefika på Lindell, blev dock the istället för glögg, gott gott!

Sen pillade och fipplade vi med telefonerna ett bra tag, jag börjar nästan förstå vad jag gör på min! Nu har jag fixat telefonboken, som numer inte ens bara är en telefonbok, utan även innehåller mailadresser, facebook-konton, födelsedagar (jättebra grej!) och Flickr-konton. Massa nytt att lära sig! Idag lärde jag mig till exempel att väckarklockan inte fungerar om telefonen är avstängd

Om en vecka far jag hem till sundsvall, ska bli mysigt att komma hem ett tag igen :)

Kommentarer
Postat av: maria

Jag tyckte luciatåget såg lite döda ut i blicken, men de va annars ganska bra :P

2010-12-14 @ 14:13:47
URL: http://marrae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0