.


Jag fastnade i en sax förra veckan, det blev kort och ännu kortare i nacken! Denna vackra bild tog Maria på mig, och trots min min som ser ut som om jag luktat på bajs är jag väldigt nöjd! Idag ska jag på julsittining med Björn och Joel. Då ska man klä ut sig under temat "jul" och jag ska gå som en polkagris. Men till sittningen ska man även ta med sig en liten julklapp, som max får kosta 20:- och prylen ska börja på bokstaven "S", en mycket bra bokstav tycker jag. Under veckan som gått har jag funderat litegrand på vad man ska kunna köpa för något och kommit på dessa;

Samarin, Salmiak, Socka, Sockerbit, Sill, Spöke, Snor, Snö, Salta katten, Smör, Soppa, Sugrör

Sen återstår det att se vad det blir för något. Nu ska jag öppna chokladkalendern och tråckla på vita och röda band på mina kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0