Trästocks!

Sent om siders kommer nu här ett inlägg från Trästocks. Eftersom att min kamera råkade befinna sig instängd i en bil långt ifrån där jag befann mig blev det inte många bilder att hurra för, endast ett par stycken som fastnade i min mobilkamera. Men jag hade jätteroligt! Tack alla för en sjukt bra helg!
.
På fredagen for jag upp och träffade Micke, vi sprang runt ett tag på området, åt souvas och spionerade lite på campingen innan vi träffade Edvin och sen for till hans kompisar på förfest. På vägen tillbaka till festivalen hittade jag och Micke en liten igelkott som var rädd för oss och inte alls ville vara med på bild
Sen blev det Moneybrother! Riktigt bra live!!
Men si dagens ungdomar på konserter...
Senare på kvällen träffade vi upp med John och gänget vid tingshuset (av alla ställen) och for till Uffe och fortsatte där. På lördagen blev det gokart och grillning, och vi hittade nya spännande köttsorter på Coop
Grillningen blev hos Uffes kusin Linn
John och Uffe underhöll med trubadurmusik
Tänker nog inte ens försöka förklara den här bilden...
Allt som allt hade jag jätteroligt och återkommer gärna nästa år!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Edvin

Haha, Jonas och Jonas står och nördar sig med mobilerna..OVANLIGT, nej...

2010-08-29 @ 20:56:59
URL: http://norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0