Sommarkänslor

Idag har jag varit ute och fotat äppelträden och haft en skugga i form av en katt efter mig, och hon fastnade också på några bilder. Humlan ville däremot inte vara med på bild! Men tillslut förevigades även denne på en bild. Riktigt nöjd faktiskt, speciellt med bilden på Selma eftersom att det brukar vara väldigt svårt att få bra bilder på henne med tanke på att hon är svart. De brukar antingen bli för mörka eller för ljusa. Jag gick egentligen ut för att klippa gräset, men gräsklipparen hade gått sönder - vilket även märks på längden på vår gräsmatta. Jag sörjer egentligen inte, det är rätt mysigt att ströva runt i långt gräs och inte speciellt roligt att klippa det, men nu börjar det faktiskt bli lite för långt!
.

Rädisorna börjar snart gå att käka och ärtorna är på väg upp!
Nu tänkte jag dock ta och lägga mig och kika på lite Merlin. Rätt bra serie faktiskt, men lite bakvänd från vad man är van vid av legenden och filmen. Men det är rätt bra ändå, blir det lite variation.
God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Nergfol

Va fina bilder!

2010-06-14 @ 00:06:57
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Edvin :)

2010-06-14 @ 09:51:00
URL: http://saeljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0