Kattbesök och nattfoto eller nattbesök och kattfoto?

I torsdags fick jag besök av katten Esther och ett gäng andra mänskliga varelser. Vi busade med katten, drack öl, lyssnade på musik, pratade och sen mitt i natten for några av oss tappra själar ut i regnet på ett fotoäventyr!
.
Jonas satt och kramade min "Kram"-kudde

Soluppgång klockan 02.30 bakom universitetet

Maria hittade ett träd att hänga i

Sen hittade vi häftiga lampor under ett annat träd

Är jag egentligen den kvinnliga motsvarigheten till Cyclops?!

Vi luft-pussas inte, vi blåser för att det blev häftig rök, men den häftiga röken var tråkig och ville inte
synas på bild!

En sista häftig-träd-bild!

Kommentarer
Postat av: Monas!

Jag jag jag jag!! :D

2010-05-31 @ 23:39:36
URL: http://jonasiam.wordpress.com
Postat av: Sara

En massa Monas överallt!

2010-06-01 @ 09:35:40
URL: http://saeljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0