Hejdå Spanien!

Inatt far vi ifrån värmen upp till kalla sverige igen. Just nu sitter jag och försöker få reda på ifall vi måste vara på flygplasen en eller två timmar innan flyget lyfter till Madrid inatt medan jag lyssnar på ytterst smörig dansk dansbandsmusik på den danska puben igen. Rätt mysigt ändå. Jag saknar dock min säng som tokig, för trots att det vart fruktansvärt härligt här i Spanien är sängarna värre än studentrums-sängarna, det känns som om man gått femtielva ronder i ringen när man vaknar på morron och stapplar runt som en stel-opererad gubbe tills man fått snurr på lederna igen. Nu ska jag ta mig upp till lägenheten och knöka ner de sista prylarna i ryggsäcken och gå ett par varv i lägenheten och ställa mig på balkongen och kolla på havet en sista gång. Godnatt på er!

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0