Julpynt i november



Jag har börjat känna julstämningen! Därför har jag (trots vissas protester att det inte ens är december) börjat pynta! Glöggen har varit framme sen en vecka tillbaks ungefär men julpyntet har inte fått komma fram förrän nu. Jag vet dock inte om det blev så mycket jul egentligen eftersom att det enda pynt jag äger är i princip de 9 dukar mamma skickade till mig på posten igår (hon hade köpt dem på rödakorset för 26 spänn totalt, jättefina! Tack mamma!!). Problemet med det är ju att nu har jag fler dukar än jag har bord, så kanske får börja ha dem som en tavla kanske?

Kommentarer
Postat av: maria

Åh! röda korset är ju bäst! Iaf i Kungsbacka, fyndar alltid!! I Sundsvall har jag inte vait men det verkar bra där med måste sägas!! =)

2010-11-25 @ 22:23:52
URL: http://marrae.se
Postat av: maria

låna på! =)

2010-12-01 @ 15:18:10
URL: http://marrae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0