l'Espange!


Snart bär det iväg!! Imorrn halv sju sätter vi oss i bilen och kör till Arlanda för att flyga till Spanien! Detta är då vår pool och utsikt från balkongen, 25 meter till stranden - inte helt fel vill jag påstå! Nu har jag dessutom äntligen lyckats hyra oss en bil, och bokat en flygbiljett direkt från Arlanda till Umeå sen igen när vi landar, en timmas resa motför 11 med bil/buss, så himla skönt! Hela kamerautrustningen ska även med, jisses vad packning jag har! Men det är det värt!

Nu ska jag dock ta och superladda och skriva som en tok på design-muppgiften, sen är det semester som gäller! (Känns för övrigt mycket skumt att sitta på ett helt annat universitet och plugga) Men först hinns det även med en liten fika med Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0