Skrämmande

Skrämmande att SD har fått 20 mandat. Jag är mest rädd - och skäms - för att det innebär i runda slängar att 1 av 20 som lagt sin röst, har gjort detta på dem. Varför?! Vad som är ännu mer skrämmande är ifall alla är lika oinsatta som snubben Levi härunder. Han har vart aktiv nynazist och är nu en av de ledande politikerna i Filipstad. Enligt Levi vill de bevara de svenska fornminnerna - som till exempel julafton och midsommarafton - också vill de satsa på jobben. Riktigt hur är fortfarande lite oklart men planerna finns... 


En annan video jag tycker beskriver vårt val i år väldigt bra är denna sketch. Den är gjord på skämt av Robert Gustavsson, men jag tycker ändå man kan dra vissa paralleller till SD;


Jag hoppas verkligen att folk kan inse tills nästa val att detta är ett parti som stjälper och inte hjälper vårt land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0