Mjöligt värre

Jag är en av de människorna förkläden uppfanns för. Jag äger en hel drös - både ett prickigt, ett med fiskar och ett blått - men kommer inte på att jag har dem förrän olyckan är skedd. John har typ slutat vilja städa efter mig när jag vart och stökat inne i köket, och jag kan förstå honom ibland.

Idag har jag även lyckats finna en lösning på varför jag aldrig lyckats göra ett enter-slag med en tom rad här på bloggen. Efter lite googlande visade det sig att vissa webbläsare - inklusive Chrome som jag använder - har en bugg som gör att det inte funkar!! För att det ska fungera måste man hålla nere "shift" samtidigt som man trycker på "enter"! Konstig bugg men skönt att jag lyckades ta reda på varför det var så 

Nu tänkte jag ta och fota litegrand, sen bär det av ner till stan klockan 17 för poängjakt med nollorna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0