April April?

Idag fick jag fara på sjuka huset och sitta snällt genom massa undersökningar eftersom att synen behagade sig att försvinna tillfälligt från mitt vänstra öga i eftermiddags. Efter att både sköterskor och läkare kollat trycket, lyst och undersökt och tittat på mina ögon och ha fått titta i olika apparater och sitta och lydigt trycka på knappar när det dök upp vita fläckar bedövade de tillsist ögonen. Detta gör att man ser alldeles knarkad ut, pupillerna blir lika stora som iris. När den här bilden togs hade det gått ett tag så det värsta har lagt sig. Men ujuj ljuset är inte trevligt mot mina ögon. Det visade sig inte vara något farligt alls, men nu ska jag krypa ner i sängen och vila lite innan jag ställer mig och lagar middag. Ikväll blir det lugna gatan med film och lite godis, och imorrn ska jag iväg och kolla på tredje lägenheten på två veckor jag ligger bra till på. Håll tummarna för mig!!

Kommentarer
Postat av: Edde

Usch då... Är det bra nu då?

2011-04-03 @ 17:55:03
URL: http://www.norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0