Äntligen!


Den 1 juni fick jag min efterlängtade lägenhet! Sen dröjde det till den femte visserligen innan alla pryttlar var inflyttade, och ytterligare många dagar innan det såg ut som ett ställe man faktiskt kan bo på. Fast allt detta spelar egentligen ingen större roll, så länge jag har en skön fåtölj att sitta i och titta på de magiska träden utanför mina fönster. Det blir en otrolig sommarstuge-känsla att sitta där i dansande skuggor när det blåser en bris ute och solen håller på att gå ner






Det gör lite ont att inte kunna vara där nu när det är som finast, men jobba bör man. Igår fotade jag sommarens första bröllopsbilder, blev riktigt bra! Nu ska de redigeras, sen vidare till nästa bröllop som går av stapeln den 2a juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0