Ner och upp och ner igen... uppochner?


Vackra Björkudden vid Höga Kusten-bron.

Bästa bussresan nånsin tror jag, gick otroligt snabbt, halvtimma kortare än vad det brukar göra och vi fick dessutom en 15 minuters bensträckare här. Dock trodde jag att jag skulle blåsa bort. Helt knäppt vad det stormade! Längtar som en toka till stugan nu!! Lämnade kameran i Umeå (vilket jag ångrar) och ska nu imorgon fara runt som ett jehu och leta och köpa saker till min nya lägenhet. På söndag far vi upp med allt och sen har jag en stooor lägenhet att fylla! Underbart ska det bli!

Åh, dagens säkraste sommartecken; när man inte behöver tvinga ut sin tonårssyster med kompisar utomhus, utan de går utanför dörren självmant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0