Sagan om klanen Otori


Jag har blivit helt såld på bokserien Sagan om klanen Otori av Lian Hearn. Bara på ett par dagar har jag slukat de tre första böckerna, och idag var jag på biblioteket och lånade de två sista i serien. Idag har det varit växlande väder, helt klart! Regnat och vart solsken varannan minut ungefär, hade planerat att gå ut och fota lite men nu blir det till att börja läsa bok nummer fyra, Vid hägerns skarpa skri och dricka en kopp the eller tre istället. Längtar tills att man kan sitta ute i gräset eller ligga i hängmattan och läsa. På tal om att längta så är det förresten idag exakt 14 dagar tills att jag får nycklarna till min nya fina underbara lägenhet! Det gillar vi starkt!

Kommentarer
Postat av: Christine Andersson

Det är en underbar serie. Har hela och det var nått år sedan jag läste den. Helt underbar! Men sedan rekommenderar jag att du tar tag i Hungerspelen:).

2011-05-30 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0